Nog 2 nachtjes slapen! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Sjoerd Knoester - WaarBenJij.nu Nog 2 nachtjes slapen! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Sjoerd Knoester - WaarBenJij.nu

Nog 2 nachtjes slapen!

Door: Sjoerd

Blijf op de hoogte en volg Sjoerd

28 Maart 2014 | Nederland, Rotterdam

Het is bijna zover!

We gaan met Jet op reis! Met mijn mate van de hooligans.
Prachtig dat we gaan! En als we gaan we met zn alle
Het is daar prachtig weer, nog veel prachtiger as hier.
Schitterend dat we dit moge doen vor Ronnie!

Vrienden, ik ga jullie missen, mar ik hou jullie op de hoogte!


  • 04 April 2014 - 13:32

    Jet Van Klaveren:

    Hoi Sjoerd,

    Goed te lezen dat je er zin in hebt!
    Je maakt me wel heel nieuwsgierig naar wie Ronnie is, maar dat ga je me vast nog vertellen.
    Tot snel!

    JET

  • 08 April 2014 - 20:27

    Sjoerd Knoester:

    Ooo Jet
    Dan moet je mn andere verhaaltje leven.
    Of kan je dat niet lezen. Wat is dit toch een vreemde site seg!

    Oke uhm, Ronnie is een ouwe maat van ons.
    Alleen is tie overlede.
    Ronnie hat n droom, dat zn ass op de antillen werd uit gegooid in zee!

Tags: P1C, a3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

Mijn eerste reis

Jeeeee! Op naar Congo:D

Recente Reisverslagen:

14 April 2014

Verward!

28 Maart 2014

Nog 2 nachtjes slapen!
Sjoerd

Hee iedereen! Jullie hebben dat heftige nieuws vast wel gehoord. Nog veel erger als jullie hadden kunnen denken. Maar nu heeft die Jet ons uitgenodigd om mee te gaan Antillen. En wat blijkt, Ronnie woonde daar en hij wilde z'n as daar verspreid hebben. Wij als clubbie doen dat natuurlijk wel voor hem!

Actief sinds 28 Maart 2014
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 1354

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 30 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: